Ofis Nakliye Hizmetleri
Yoğun iş dünyası içinde insanların birçoğu vaktinin ciddi bir kısmını ofislerinde geçirmektedir. Evlerinden daha fazla vakit ayırdıkları ofislerini bir yerden bir yere taşımak, yeni adrese alışma süreci kadar zorlu geçer. Birçok ofis sahibi ofis taşımacılığı hizmeti satın almadan önce aynı kaygıları taşır.
Kişilere ofis nakliye hizmeti sunan şirketlerin varlığının yanı sıra bu işi şahsi olarak üstlenen, kendi aracıyla çalışan kişiler de bulunmaktadır. İstanbul gibi büyük bir şehirse doğru ofis nakliye firması seçimi çoğu zaman kişilerin kararsız kalmasına bazen de yanlış seçim sonucunda taşınma işleminin zararla sonuçlanmasına neden olur. Müşteri portföyünde geniş bir referans listesine sahip olan, güvenilirliği ilke edinmiş, paketlemeden yerleştirmeye kadar birçok alanda profesyonel çözümlerle çalışan firmalar bu hizmet sektöründe bir adım öne çıkmaktadır. Eğer ofisinizi profesyonel bir şirket tarafından sorunsuz taşımanın çok büyük bütçeler istediğini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Fiyat aralıkları ofis nakliye hizmetlerifirma sahipleri tarafından mesafe, taşımacılıkta kullanılacak paketleme, asansör sistemi, kaçıncı kattan kaçıncı kata gibi birçok konu dahilinde belirlenmektedir. O yüzden her firmadan fiyat alarak hem bütçenize uygun hem de alanında profesyonel bir ekiple çalışmanız mümkün.
Ofis taşıma işlemleri için birçok kişi en önemli konunun ödenecek ücret olduğunu düşünse de en önemli konu, eşyalarınızın güvenliğidir. Özellikle teknolojinin her alanda ilerlemesi ile birlikte ofislerde de işyeri için oldukça önemli ve pahalı birçok cihaz bulunmaktadır. Bu cihazların zarar görmeden taşınması hem taşınma sonrası ekstra masraf çıkmasını önlemek hem de içerisinde yer alan bilgilerin korunması için son derece önemli. O yüzden firma sözleşmesini imzalamadan önce ofis taşımacılığı için tercih edilen yöntemleri öğrenmeniz ve paketleme seçeneklerini konuşmanız iyi olacaktır. Ofis taşımacılığı sadece ofisinizde bulunan eşyaların koliler halinde bir adresten diğer adrese geçmesi değildir. Özel ambalajlar kullanılarak paketlenecek ofis malzemeleri olduğu gibi dolap, masa ve çekmece benzeri ofis eşyalarının demonte edilmesi gerekir. Bu konuyu göz önünde bulundurarak ofis nakliye işlemi esnasında eşya sökme ve kurulumlarının da hizmete dahil olup olmadığını mutlaka öğrenmelisiniz.
Avrupa Nakliyat