Profesyonel Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Ofis Nakliyesi İstanbul
Aralık 20, 2019
Satılık Ofis ve Büro Eşyaları
Aralık 28, 2019

Profesyonel Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Profesyonel Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Taşımacılık sektöründe hizmet veren birçok firma bulunuyor. Bunların arasında birçoğu ofis taşımacılığı konusunda deneyimli olduğunu iddia etmektedir. Ancak profesyonel bir ekip ile çalışmak isteyen kişiler, firma hakkında nasıl bilgi edineceklerini bilmemektedir. Bir firmanın çok kişi tarafından tavsiye edilmesi, vermiş olduğu hizmetin profesyonelliği açısından size bir ipucu verir. Başka noktalara da dikkat ederek görüşme yaptığınız firmanın profesyonel bir ofis taşımacılığı kimliği olup olmadığını anlayabilirsiniz. Sizler de profesyonel ofis taşırken nelere dikkat etmeliyiz sorusuna yanıt arıyorsanız aşağıdaki maddeleri inceleyebilirsiniz.

Öncelikle çalışmalarında plan ve programa önem verip vermediğini sorgulayın. Özellikle firma yorumlarında denilen günden geç veya erken getirildiği konusunda yorumlar varsa bu firmadan uzak durun. Profesyonel hiçbir şirket, ofis taşımacılığında, zaman ve hızın çok önemli olduğu bu alanda programsız çalışmaz, size verilen gün ve saate sadık kalmak için çalışırlar. Aynı zamanda programda yapılan en ufak değişikliği dahi size bildirir, taşınma günü öncesinde ilk görüşmede konuşulanları sizinle iletişime geçerek teyit ederler. profesyonel büro taşıma hizmetleri

Paketleme ve ambalaj seçimi yine bir ofis taşıma firmasının profesyonelliğini yansıtır. Kolileri gelişigüzel taşıması ve araca plansız yerleştirmesi, büyük mobilyaları paketlemeden hatta demonte etmeden yüklemesi bir firmanın profesyonel olmadığının en önemli kanıtıdır. Yılların tecrübesine dayanarak sektörde profesyonel kimlik kazanmış ofis taşımacılığı firmaları, paketleme konusunda özel ambalajlar kullanır, her ürününüzün en azından kirlenmemesi için paketlenmesine özen gösterir.

Demonte ve kurulum aşaması da yine ofis taşıma şirketinin ustalığını gösteren bir diğer nokta. Ekip içerisinde demonte ve kurulum yapan personelin bu alanda eğitimli, uzman olması gerekiyor. Çünkü her mobilya, ofis eşyası birbirinden farklı özelliklere sahip. Bunları tanımalı, nasıl demonte edilip nasıl kurulacağını, zarar görmeden taşınması için alınacak önlemleri bilmeli. Taşımacılık sektöründe fiyatlar da sizlere firmanın profesyonelliğini yansıtır. En ucuz firmaların fiyat politikalarını incelediğinizde göreceksiniz ki bu firmalar her çalışma için ekstra ücret talep ederler. İlk konuştuğunuzda sektörün en uygun fiyatını veren firma, ekstra ödemeler ile oldukça yüklü bir masrafa sokabilir. Bunu engellemek adına profesyonel ofis taşıma şirketlerinde genellikle standart ücretlendirme ve sabit bir fiyat söz konusudur

Arayın